Ви досі вважаєте, що PR — це синонім слову реклама? Отже, Ви точно не випускник Школи PR-2011. Бо 28 щасливчиків, яким поталанило пройти суворий відбір і майже 3 місяці навчатися мистецтву зв’язків з громадськістю (public relations), в один голос запевнять, що це зовсім інші речі. Більше того: почнуть наводити приклади і роз’яснювати, у чому таки різниця.

Ще на початку навчання «школярів» поділили на 4 групи, кожна з яких повинна була розробляти свій PR-проект. І от, у суботу, 17 грудня, на офіційному закритті Школи PR 2011 при КПІ, вони презентували звіт про виконану роботу та план на наступні заходи.

Судили учнів суворі члени журі, спеціалісти у своїй справі: Ірина Золотаревич — директор PR-агентства, Анна Курбатова, Артем Стельмашов — керівник порталу NovaUkraina.org та інші. Випускників уважно вислухали та ставили запитання як до професіоналів. Кожна команда намагалася якнайяскравіше підкреслити свою креативність. Почалося усе з назв: «PRyanik», «WR ’ PR», «Pочувствуй Rазницу». А закінчилося презентаціями, які оцінювалися суддями за двома критеріям: креативність та ефективність.

Пальму першості отримала група, що працювала з «Провайдером турботи» — благодійною організацією, створеною студентами НТУУ «КПІ» і спрямованою на комп’ютеризацію дитячих будинків у Київській області. Друге місце розділили між собою одразу дві команди зі своїми проектами: інтернет-телебачення «KPI TV» та креативна агенція «61», яка працює у Видавничо-поліграфічному інституті. Третє — залишилося за роботою, спрямованою на розвиток Студентської Ради КПІ. Після нагородження відбулося офіційне вручення дипломів з побажаннями на майбутнє від членів журі та самих організаторів Школи.

Інформація отримана зі статті Вікторії Волик  — однієї із учасниць Школи PR-2011. Посилання на оригінал статті http://novaukraina.org/news/urn:news:114DD53