Матчи Евро-2012

На этих выходных Вы можете посетить Фан-зону на Крещатике или просто-напросто, посмотреть увлекательнейшие матчи по телевиденью.

3-й тур

Матч 17: Вроцлав, 16 июня, 21:45   Чехия — Польша (Телеканалы «Первый», «Футбол»)

Матч 18: Варшава, 16 июня, 21:45   Греция — Россия (Телеканалы «Украина», «Футбол»)

Матч 19: Харьков, 17 июня, 21:45   Португалия — Нидерланды (Телеканалы «Первый», «Футбол»)

Матч 20: Львов, 17 июня, 21:45   Дания — Германия (Телеканалы «Украина», «Футбол»)

Мультфильм «Мадагаскар 3»

Анимационная лента от режиссеров предыдущих мультфильмов серии Мадагаскар — Эрика Дарнелла и Тома МакГрата.

Англоязычную версию мультфильма озвучивали Джессика Честейн, Бен Стиллер, Саша Барон Коэн, Джада Пинкетт Смит, Том МакГрат и другие голливудские актеры.

По сюжету мультфильма полюбившаяся всем компания друзей-животных решает вернуться с острова Мадагаскар в свой родной Нью-Йоркский зоопарк. Чтобы попасть обратно домой они присоединяются к бродячему цирку, отправляющемуся через Европу.

Перша Київська міжнародна бієнале сучасного мистецтва

24 травня — 31 липня 2012 р.

11.00 — 20.00

НАЙКРАЩІ ЧАСИ, НАЙГІРШІ ЧАСИ — ВІДРОДЖЕННЯ ТА АПОКАЛІПСИС У СУЧАСНОМУ МИСТЕЦТВІ

виставка про мистецтво та життя в сьогоднішньому світі

Наслідуючи перші рядки уславленого роману Чарльза Діккенса «Повість про два міста» (1859), події якого відбуваються під час Французької революції, ця виставка робить стрибок у сьогодення, щоб осмислити, яким чином сучасне мистецтво та естетика використовують минуле для відображення майбутнього.
Ідеали прав та свобод людини, що розвивались у Європі протягом епохи Просвітництва у 18 столітті, знайшли свій перший політичний прояв в Американській та Французькій революціях. Поєднуючи ідеологію та дію, вони викликали тривалу хвилю національних повстань, що і далі впливають на світ. Але, попри добрі наміри, «права людини» обмежуються і кожна революція містить у власному осерді як найгірше, так і найкраще з людської думки та дії. Виставка рефлексує стосовно утопічних мрій про рівність, свободу та безпеку, що неабияк сповнюють наше життя сьогодні, та їхніх протилежностей: терору, нерівності, війни. Саме ці руйнівні сили людини та природи унеможливлюють більш досконале існування.
В одному сенсі, «найкраще» та «найгірше» можна розуміти як протилежності, як частину раціональної, матеріалістичної діалектики Заходу, у якій буття залежить водночас від вибору та обставин. Однак, в іншому сенсі, «найкраще» та «найгірше» є частинами одного циклічного руху, в якому неконтрольовані, на перший погляд, сили руйнують найпрекрасніші мрії, черв індивідуальної жадоби знищує колективний баланс, але зелені паростки надії пробиваються із найстерильнішої пустки. У «найгіршому» спочиває спокута, а «найкраще» — це ілюзія, що зазвичай виношує насіння власної деструкції. Такий підхід можна відшукати у багатьох аспектах думки Сходу.
Київ — місце, де розгорнеться виставка — історичне слов’янське місто та серце держави, розташоване на історичних роздоріжжях торгівлі та міграції між Сходом, Заходом, Північчю та Півднем. Київська держава в ІХ ст. прийняла вікінгів з Півночі, посиливши свою міжнародну вагу. У різні часи гуни, хазари, монголи, печеніги, скіфи, татари та багато інших кочових народів, що походили зі Сходу, перетинали цю землю і часом оселялися на ній. Діаспорну євразійську спадщину великої землі відображено у низці робіт для цієї виставки, де презентуються художники з України та держав колишнього СНД поряд із авторами з Півночі, Півдня, Заходу, а особливо — Сходу.
Поряд із відображенням історії та генеалогії регіону, цей підхід апелює до нещодавніх катаклізмів у рівновазі багатства та влади, коли змішана спадщина європейського Просвітництва підлягає оскарженню. Криза соціалізму та ідеї публічного простору в цілому, пригоди Альянсу в Затоці та Афганістані, корпоративна жадоба та віртуальний занепад капіталізму, Жасминові революції у Північній Африці прозоро викрили, як оскаржену гегемонію Заходу фатально компрометує її власний непросвітлений особистий інтерес. Сьогодні світова бідність сягає рекордних рівнів, попри наявність ресурсів для поліпшення ситуації. Грабування довкілля триває, і це безперечно руйнує наше майбутнє. Ідеали свободи, демократії та прав людини цинічно вважаються придатками влади — товарами, що скупо розподіляються, ніби гуманітарна допомога, поширюючи на своєму шляху тишу та покірність. Виникає єдина схема: багаті стають багатшими, і ніхто не хоче ні від чого відмовлятися. Але серед цього шаленого виру аж ніяк не зрозуміло, чи є можливість відшукати якісь прийнятні альтернативи.
Інтелект, інтуїцію та людяність художників, що створили роботи для виставки, спрямовано не на вирішення цих питань — вони, радше, надихають своїм прикладом. Критичні, сардонічні, часом гумористичні чи іконоборчі погляди на світ цих авторів, їхня спроможність думати і бачити поза межами, які ми часом добровільно самі собі створюємо, їхня ясність та відданість істині мистецтва надають нам енергії для руху вперед — аби тонко засвідчити та оцінити причини й наслідки життя, що насправді і є джерелом мистецтва.
І це необхідна прелюдія до дії.

Виставка складатиметься з робіт близько ста митців, її буде організовано довкола чотирьох основних ідей

-    Невтомний Дух
Погляд на спосіб, у який ми отримаємо силу від вірувань, міфів та концептів всесвіту, непідвладних матеріальним потребам

-    В Ім’я Порядку
Дослідження того, як під прикриттям раціонального влада намагається домінувати над культурою через утворення меркантильних ієрархій

-    Плоть
За центральну тему взято людське тіло, його апетити, бажання та обмеження

-    Неспокійний Сон
Зосередження на нічних жахах та передчуттях катастрофи, без яких ми не мали б можливості змінюватися.

ІНШІ СКЛАДОВІ БІЄНАЛЕ

СПЕЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ - ПОДВІЙНА ГРА

Куратор спеціальної програми — заступник генерального директора Мистецького Арсеналу Олександр Соловйов

З польського боку, проект буде координувати директор Центру сучасного мистецтва «Замок Уяздовський» (Варшава, Польща) — Фабіо Кавалуччі.

Даний проект є унікальною можливістю для художників, кураторів і критиків з обох країн зустрітися, провести дискусії, знайти точки дотику та позначити зони ідентичності, відмінності та спорідненості. Це надзвичайно важливо, адже, незважаючи на той факт, що обидві країни мають спільний кордон і розділяють частину спільної історії, існує брак взаємних знань про культуру та мистецтво обох країн. Цей проект можна розглядати як своєрідний тест локальної культурної ситуації у контексті глобалістичного світу.

ДИСКУСІЙНА ПЛАТФОРМА - МИСТЕЦТВО ПІСЛЯ КІНЦЯ СВІТУ

Куратор: Катерина Дьоготь

Мистецтво давно призвичаїлося до ідеї про свій кінець, але що робити мистецтву, коли настає кінець світу?

Популярна фантазія на тему ніби кінець світу настане 2012 року набуло тепер неочікуваного політичного значення. Учасникам платформи буде запропоновано уявити та описати наш спільний світ «після кінця світу», з особливою увагою до ролі мистецтва у ньому". Чому б не чекати «кінця світу», а розпочати винаходити  новий світ, який має прийти на зміну нинішньому апокаліпсису?

У підсумковій книзі «Мистецтво після кінця світу» буде також вміщено художні роботи Лучезара Бояджієва, Олександра Бурлаки, Олександра Володарського, Дори Гарсія, Дана Пержовскі, Андреаса Сікмана, Роя Розена, Номеди і Гедімінаса Урбонасів.

ПРОЕКТ — ПРАДАВНІ ФОРМИ: АКТУАЛЬНИЙ ПОГЛЯД

До відкриття ARSENALE 2012 на території Мистецького Арсеналу уздовж колишніх укріплень-валів Старої Печерської фортеці, в історичному ландшафті, планується установити близько сотні кам’яних баб, що належать до збірок низки музеїв. Домінантою проекту є експозиція автентичних музейних пам’яток — архаїчних скульптур, що датуються третім тисячоліттям до н.е. — 12 століттям. Вони належать до давніх кочових цивілізацій, що існували на території нинішньої України. Колись ці ідоли мали сакральне значення, а з часом перетворилися на справжні мистецькі шедеври. Проект є спробою простежити вплив архаїчних традицій на розвиток мистецтва у більш пізній час, аж до сьогодення.

ПАРАЛЕЛЬНА ПРОГРАМА

Паралельна програма бієнале включає культурні та мистецькі події, що проводяться водночас із основним проектом ARSENALE 2012 за ініціативи ряду мистецьких інституцій України.

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Освітня програма Першої Київської міжнародної бієнале сучасного мистецтва включає декілька основних компонентів і призначена для різних аудиторій — від професіоналів у сфері мистецтва до дітей. До початку бієнале і протягом усього часу її проведення будуть проходити різноманітні заходи освітнього характеру: лекції, майстер-класи, презентації, зустрічі з художниками, кураторами та арт-критиками. Планується спеціальна програма кіно- та відеопоказів.

Докладніше на сайті ARSENALE 2012.

Французкая комедия «Шеф»

Молодой начинающий повар пытается изменить жизненный устой и предпочтения уже известного «звёздного» шеф-повара, и это упрямство и упорство делает из молодого человека настоящего короля кухни!

Выставка «Тонкие связи»

С 01.06.по 08.07.

Любовь вдохновляет и окрыляет, родственность сердец и взаимность чувств создают особую атмосферу, где легко воплощаются в жизнь самые смелые художественные задумки. Отдельного внимания заслуживает такой феномен, как творческие семьи. История искусства знает множество примеров взаимовлияния и взаимовдохновения, от Сальвадора Дали и Галы до Джексона Поллока и Ли Краснер. Выставка «Тонкие связи» посвящена арт-тандемам, в которых участники дополняют и усиливают талант друг друга.
Художники Ренат Рамазанов и Александра Сырбу — семейная пара, излучающая гармонию как в личном, так и в творческом отношении. Влюбленный в музу-жену Ренат изображает саму Александру,  передавая свое восхищение ее красотой. Поражает многообразие настроений и состояний модели, которые автор мастерски передает, тонко чувствуя ее мир. Как портреты любимой, так и другие его полотна наполнены жизнеутверждающими эмоциями. Ренат умеет на удивление добродушно иронизировать — достаточно взглянуть на его картину «Белый танец». Александра пишет насыщенные полотна, обращаясь к основе основ — природе. Ее живопись динамична, потоки красок буквально льются на холст, восхищая зрителя цветовыми решениями. У четы есть общая страсть — они ищут красоту в любом ее проявлении. Выставка «Тонкие связи» ознаменовалась новым творческим экспериментом тандема Рамазанов-Сырбу: они создали совместную работу, объединяя свое видение прекрасного.
Талант, передающийся от отца к сыну — другой случай творческой родственности. Авторский стиль Руслана Колмыкова удивительным образом переплетается с колористическими исканиями его сына Никиты. Используя приемы дриппинга (техники разбрызгивания красок из тюбика прямо на холст, изобретенной Джексоном Поллоком), Никита добивается максимальной эмоциональности работ. Каждый арт-объект имеет свою историю и своего героя. Это может быть девушка-астматик, как в инсталляции «Трудное дыхание», или семейная драма, которая легла в основу работы «Выход есть». Хитрые сплетения нитей и проводов, особый порядок ракушек и пуговиц, покрытых фактурными слоями глянцевых красок — все это заставляет нас задуматься о сетях несвободы, опутывающих человека сегодня, и в то же время о хаосе потребительства, царящем в современном мире. Используя подручные материалы, мелкие предметы, отец и сын создают арт-объекты, призывающие задуматься о судьбе человечества в глобальном масштабе.
Дополнительным штрихом к выставке работ творческих семей является презентация короткометражных кинолент лучших зарубежных и отечественных режиссеров. «Важнейшее из искусств» наилучшим образом визуализирует идеи и мысли. Выставка презентует медиа-арт победителей Международного фестиваля короткометражных фильмов. Также состоится перформанс Руслана Колмыкова, объединяющий его технику работы с нитями и современные медиа-технологии для реализации авторской идеи, увидеть воплощение которой можно будет непосредственно во время мероприятия.
Адрес: ст. м. «Шулявская», ул. Вадима Гетьмана, 6
ТРЦ «Большевик», Блок А, 4−6 этаж.
Режим работы: ежедневно с 11:00 до 21:00.
Информация по тел.: +38 050 42 42 888
е-mail: info@greter-art.com
www.greter-art.com

Фильм «Белоснежка и охотник»

Тьма приближается. Она прячется в лесах, спускается с гор, застилает небо. Никто не укроется от магического зеркала Королевы, живущей в неприступном замке, охраняемом бесчисленной армией. Но над Белоснежкой злые чары не властны. И тогда Королева отправляет Охотника, чтобы он принес ей сердце соперницы. Но очарованный Белоснежкой, он встает на ее сторону. Грядет великая битва. Лишь одна будет править.